Söndag och sen uppdatering

Hejsan bloggen och läsare!

Idag har jag vart i Kungens Kurva och kollat lite efter en ny dator. Min börjar bli lite gammal. Jag vill ha en laptop som jag lätt kan redigera om lite bilder och sånt på. Så jag tänkte köpa en MacBook Pro men så fick jag höra att det kommer snart en uppdatering. Så nu blir det att vänta ett tag till. Hoppas det kommer en snart. Det spekuleras på nätet om att den kommer släppas den 24 feb hoppas det är i Sverige och inte i USA.

Får gå förbi pappa och låna photoshop elements och hoppas det går att köra på den här datorn. Så jag kan lägga upp lite bilder på bloggen så den blir lite roligare. Har ju en massa bilder från förra veckan när vi var i Sälen.

Men det blev iaf tillslut en iPhone 4 och det blir nog bra. Får se när man får den bara, leveransen skulle vara mellan 1-3 veckor. Lite segt.

Vi är även ute efter en bil men vet inte riktigt vad. Kravet är att den ska ha en stor skuff så det lutar väl åt en kombi. Men det är ju hur svårt som helst. Så jag gissar på att det inte kommer bli någe bilköp dom kommande månaderna iaf.

Usch det här låter ju inge vidare. Vad man spenderar pengar.

 


Kommentarer
pooh pooh

jadu snutte nu får du bli rik på bloggen så vi kan köpa ny bil istället för crap =)



2011-02-20 @ 16:38:26




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback