Finns massor jag vill göra

God morgon bloggen!
Idag är det lördag och just denna lördag finns det endel jag vill göra för ovanlighetens skull.

Det finns minst två föreläsningar jag vill gå på idag och det är Hundcoachen och Bli en bättre fotograf på en timme.
Sen så finns det några till som skulle vara intressanta också så som Llow carb high fat, Feng Shui, Mindfullness. Men som sagt får se om jag kommer komma iväg på någon av dom. :P

Sen så ska vi åka iväg och köpa en lite tidig födelsedagspresent åt mig Photoshop elements 9. Så jag lär ju fastna vid det och kommer inte komma iväg på föreläsningarna.

Och sen så är det hockey idag så jag vill se på, så antingen åker jag iväg och ser matchen live eller så går jag hem till mamma och pappa och tittar på tv´n.

(sen så skulle jag behöva städa)

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback