Jag skulle behöva gå på Detox

Jag skulle verkligen behöva gå igenom en detoxkur. Känner mig så himla trött och orkeslös hela tiden och motivationen har försvunnit. Behöver verkligen göra något drastiskt Nu. Jag vet att jag aldrig kommer klara av att göra en hel detoxkur. Det är så konstig mat dom tycker man ska äta. :P

Så då tänkte jag att smoothies kan väl inte smaka så illa? Så från och med i morgon ska jag dricka 1-2 smoothies per dag. Och sluta äta pizza, kebab och sådan snabbmat som faktiskt inte är så gott egentligen. Och minska ner på godis och läsk. Känner att det här borde göra susen mot min trötthet. Blir ju inte direkt sämre av att solen börjar titta fram under dagarna, dagarna blir längre och vi är på väg mot vår. Det här kan ju bara bli lyckat! ;)
Följ med mig mot mitt nya Jag!




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback