Shoppat

Jag har lyckats shoppa idag också.. Idag blev det ett par jättesnygga adidas skor, ett lila skärp och en lång tröja.

Skorna är i lysande corall. :)



Här kommer tröjan och skärpet. Skärpet ser nästan blått ut på bilden.



Och igår shoppade jag ett bilbälte och plaqueoff till min lilla Princess.
Bilbältet är kanske lite klumpigt men hitta inget mindre.



Plaqueoff ska motverka tandsten och dålig andedträkt. Hon får så himla lätt tandsten, även om man borstar tänderna så är det så svårt att komma åt ordentligt i hennes lilla mun. Och så är det inte direkt så att hon sitter helt still heller. Så jag hoppas det ska hjälpa lite iallafall.

Imorgon har vi inventering på jobbet vilket innebär att man börjar jobba 5.45..*SnAaaark*

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback