Sportakademin

Hej blev ingen uppdatering igår. Jag var på sportakademin hela dagen och sen när jag kom åkte jag och köpte min nya dator. Den nya Macbook Pro! Lycka! Och sen var klockan så mycket och jag såå trött så det blev sängen.

Som sagt så var jag på sportakademin running igår hela dagen. Det är som en utbildning där man får träffa alla olika leverantörer så som adidas, nike, puma osv. Man får utbildning i både produktnyheter och trender inom löpning. Det är en ganska givande och rolig dag med mycket information. Synd att jag var dålig på att håva upp mobilen. Annars hade jag kunnat visat massor av snygga skor.
Men jag har en bild på en tjej som var där och gästföreläste.
Kan ni se vem det är?

Dålig bild Men det är iaf Malin Ewerlöf.



Kommentarer
Jesper

Vem är Malin Ewerlöf?



2011-03-11 @ 20:11:53
Linn

Jesper hon är en gammal friidrottare en löperska. Har svenska rekord och tagit medaljer i mästerskap.



Blogg: http://linnpans.blogg.se/
2011-03-14 @ 14:22:41




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback