Vad dålig jag är

Usch dålig uppdatering av mig här. :(
I söndags fyllde jag hela 25 år. (ja jag har lite kris) Det blev en mysig söndag med smörgåstårta och annan tårta hemma hos föräldrarna. Sen gick jag ut och drack några öl med sambo, bror och en vän. Riktigt trevligt.

(fråga mig inte varför jag dricker becks på krogen)


Jag har också fått äran att vara Stadium ambassadör för Midnattsloppet vilket innebär att ni kommer kunna följa min träning inför Midnattsloppet. Jag kommer få en blogg på www.jointhemovement.se där ni kommer kunna följa mig. (självklart här också) Det ska bli jättekul och spännande men samtidigt är det lite läskigt, jag har ju aldrig sprungit en mil förut. Jag kan inte jogga alls jag är helt nybörjare. Så det här sk bli spännande.
Så det blev första "löprundan" idag, följer ett träningsprogram som är gång varvat med jogging.

Jag tänkte lägga upp en bild från nike+ men den verkar inte vilja komma med så det får bli senare. Kan även visa vilket träningsprogram som jag kommer följa dom närmsta 10 veckorna. :)

Kommentarer
anna

Åhh linn du blev ambassadör, grattis! vad roligt du kommer klara de galant.



Blogg: http://annajylha.blogg.se/
2011-03-23 @ 06:48:28
sobia

hejsan, jag såg din kommentar på bloggdesign.se. om hur man gör mellanrum på macdator när man skriver blogginlägg. såg att du inte fick något svar men ser här på din blogg att du har mellanrum osv nu. sååå skulle du kunna va jättesnäll och berätta för mig hur du gjorde till slut? :D skulle vara fett snällt! tack lilla du, puss!



Blogg: http://sobiasheikhs.blogg.se/
2011-07-21 @ 22:04:40




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback